Pages

Thursday 29 March 2012

Taman Impian....

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>


Disebalik takdir yang menjelma baru aku sedari, siapakah diriku ini. Jika dari awal aku cermin diri, mungkin perkara sebegini tidak akan terjadi. Tetapi bagaimana, aku tak punya kuasa yang bisa memutar kembali roda dunia.

Denai yang terhampar untuk ku redahi, kini kian berduri. Kerana cintamu tetap jua aku gagahi. Berbekal segala kenangan, aku jadikan harapan menuju ke taman impian.

Aku terima takdir dari yang Esa, yang telah menemukan kita dan akhirnya terpisah. Tidak mengapa, walau sembilu semakin menikam dada, hati pula semakin terluka. Akan aku tetap bertahan demi secebis perasaan.

Aku tenggelam dalam pelukkan rindu, ingin sekali aku meniti hari bersamamu. Aku tak mahu ianya menjadi sejarah cinta luka, diakhiri dengan air mata. Andai ada jodoh kita, kita akan bersama semula. Andai perpisahan yang akan aku terima.Benarkan aku simpan namamu di hati, biarkan sahaja aku terus begini.



Best regards,

3 comments:

  1. hellllooooo....ada tak tempat donlot novel free?

    ReplyDelete
  2. syida, awyn dtg sinii. dan follow blog ni. best entry2 blog ni. lagi best kalau blog ni lebih kemas :)

    ReplyDelete
  3. insyaALLAH akan ada jika berusaha ^_^

    ReplyDelete

Silalah Komen, Jika Sudi!!!! ^_^v