Pages

Tuesday 10 April 2012

Aku + Hati = Kita....

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>


                Wahai hati, telah berkali aku memberi pesanan. Jangan pernah sekali engkau bertepuk sebelah tangan. Andai tepukkan engkau tidak berbalas, pasti kamu akan menderita. Aku juga akan tersiksa sama.

               Tapi mengapa kamu melupakkan pesanku. Kamu ingkar perintah yang ku beri dulu. Kini apa yang telah kamu terima. Adakah cinta yang kamu damba? Semestinya tidak, kita hanya terima sebuah pendustaan di sebalik penghinaan yang kejam.

               Apakah kamu telah tersedar wahai hati ku? Ku pohon untuk kali ini, jangan pernah kamu biarkan perasaan itu kembali ke sini. Janganlah kamu benarkan rindu itu kembali bertamu.

               Aku berpesan bukan untuk ku atau kamu semata. Tapi untuk kita berdua. Andai rosak kamu, maka binasalah aku. Andai kamu dilanda pilu, air mataku juga akan menjurai sendu bernada syahdu. Andai menderita kamu, maka tersiksalah aku.

               Wahai hati janganlah kamu merajuk begini. Aku tidak mahu kamu disakiti dan dilukai lagi. Cukuplah penderitaan yang pernah kita lalui sebelum ini.



Best regards,

0 comments:

Post a Comment

Silalah Komen, Jika Sudi!!!! ^_^v